8 תשובות
עושה חיפוש על שמו ולוחץ עליו לשיחה אישית
תיכנס למי שאתה רוצה לשלוח לו הודעה וליד העוקב יש סימן של הודעה פשוט תלחץ
שואל השאלה:
אבל לא מופיע לי השם שלו?
אבל לא מופיע לי השם שלו?
מה זאת אומרת?
שואל השאלה:
אין לי שם סימן של הודעה
אין לי שם סימן של הודעה
שואל השאלה:
יש שם רק פעמון
יש שם רק פעמון
הנה צירוף של ההסבר המלא לאיך עושים את זה .
מסבירים מה קורה גם במידה ולא רואים את הסימן של ההודעות(שיש מצב שאותו אדם עשה שרק אנשים מסויימים יוכלו לשלוח לו הודעות כמו רק העוקבים שלו או מי שהוא עוקב אחרי או כל מיני דברים כאלו)
מסבירים מה קורה גם במידה ולא רואים את הסימן של ההודעות(שיש מצב שאותו אדם עשה שרק אנשים מסויימים יוכלו לשלוח לו הודעות כמו רק העוקבים שלו או מי שהוא עוקב אחרי או כל מיני דברים כאלו)
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
ואוו ממש תודה רק אני לא יודע אנגלית , אתה יודע דרך שאני יוכל להבין את זה או אולי יש לך סירטון אחר?
ואוו ממש תודה רק אני לא יודע אנגלית , אתה יודע דרך שאני יוכל להבין את זה או אולי יש לך סירטון אחר?
באותו הנושא: