7 תשובות
בא והרביץ לך? למה?
הוא סתם זבל תרדי ממנו
פשוט להמשיך הלאה זה לא סוף העולם יש עוד הרבה בנים
הרביץ לך תפני למנהלת דחוףף
איכ איזה דוחה תשחררי ממנו
תמחקי עכשיו "את בא לי למות" כי סטיפס המעצבים האלה יזמינו לך משטרה
והקראש שלך לא שווה אותך סתם מפגר שרק מפסיד ותתלונני עליו מי הוא שירביץ לך
שואל השאלה:
שיחררתי ממזמן