6 תשובות
שואל השאלה:
אני בתקופה כזאת קשה והטלפון הוא היחיד שאיתי
אני לא ישנתי היום
אנונימית
צאי לעבוד ותשתי מים
תנסי למצוא לך תחביבים שאת אוהבת וזה יעביר לך את הזמן
שואל השאלה:
אני בת 13 מי יקבל אותי
הלוואי חלום שלי לעבוד
בייביסיטר אף אחד לא יקבל אני עשיתי מספיק צעקות והזמינו לי משטרה לא יקבלו אותי כבייביסיטר ושאר העבודות הכי קצת 14
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אוהבת כלום^ואם כן אני חייבת מוזיקה ליד
אנונימית
תכבי את הטלפון לפעמים ותעשי משהו. זה לא חייב להיות משהו גדול. אפילו תראי סדרה או משהו בטלוויזיה פשוט תשימי את הטלפון במגירה או משהו, תרגילי את עצמך להיות בלעדיו קצת. גם נגיד כשאת יוצאת מהבית אפשר פשוט לשים אותו בתיק במקום כל שנייה להיות בו, גם יכול לעזור.