4 תשובות
תנסי לחשוב על דברים אחרים...
ממש מצטערת שזה קרה לך.
ממש מצטערת שזה קרה לך.
שואל השאלה:
ואי תודה על התשובות נשמות , אני לא יכולה לתאר כמה אני עצבנית כי לא מתאים לי לשתוק ושתקתי ואחותי גם האשימה אותי שלא ירדתי עליו ואני אוכלת תסביכים עם עצמי שאולי זה אשמתי ששמתי שמלה קצרה
ואי תודה על התשובות נשמות , אני לא יכולה לתאר כמה אני עצבנית כי לא מתאים לי לשתוק ושתקתי ואחותי גם האשימה אותי שלא ירדתי עליו ואני אוכלת תסביכים עם עצמי שאולי זה אשמתי ששמתי שמלה קצרה
וטפ? אנשים חולי נפש יש בעולם.....
ואל תרגישי רע שלא יצאת עליו, כי דבר ראשון לפחות העפת לו את היד יש בנות שהיו קופאות ולא עושות אפילו את זה ודבר שני כולנו נבהלות במצבים כאלה אין מה להתחרט שלא עשית משהו
ואל תרגישי רע שלא יצאת עליו, כי דבר ראשון לפחות העפת לו את היד יש בנות שהיו קופאות ולא עושות אפילו את זה ודבר שני כולנו נבהלות במצבים כאלה אין מה להתחרט שלא עשית משהו
סתם אפס הבחור הזה
באותו הנושא: