5 תשובות
כדי להאכיל אותם לתנאי פח, אני מניחה.
מאיזה כסף בדיוק? את רוצה שיעלו את המיסים עוד? המיסים כבר מספיק גבוהים תודה רבה
אנונימי
^ גם נכון.
כי יש המון חיילים
המון חיילים זה המון כסף
אין המון כסף
אין שכר גבוה
אנונימי
את לא מבינה בכמה העלו
שאחי הגדול שירת בצבא הוא הרוויח 700 ומשהו שקל וג'ובניקים הרוויח בלחץ 350 שקל
אנונימית