3 תשובות
גם חברה שלי עשתה אותו הדבר והרבה יותר טוב לי בלעדיה
1. סימן שהוא לא חבר אמת וזה סימן כנראה שאתה צריך להחליף חברים
2.אם היא נפרדה ממך תבין שהיא לא שווה לא את הדמעות שלך ולא את הזמן שלך כנראה שזה מה שהיה צריך לקרות אני בטוחה שתמצא לך מישהי אחרת יותר טובה ביותר
3. אם אתה רוצה אני פה לדבר איתך תמיד
חברים זה עם קשה אל תסמוך אל אף אחד