10 תשובות
לא חושבת
לא חושבת
לא קשור אבל המים מאזנים הם גורמים שתרגישי יותר טוב בסטלה
לא, המים אמורים לאזן אותך קצת
על כל שוט תשתי כוס מים אם לא יהיה לך הנגאובר וגם סטלה פחות נעימה
אם את רוצה תחושת כבדות תשתי 2 כוסות על שוט אני אוהב כבדות שאני שותה זה כיף רצח להיטרק על הספה ולבהות באוויר
^
זה לא נכון מים לא עוזרים פחות להשתכר מים מאזנים תאלכוהול בגוף שתרגיש יותר טוב גם בסטלה וגם בהנגאובר
זה לא נכון מים לא עוזרים פחות להשתכר מים מאזנים תאלכוהול בגוף שתרגיש יותר טוב גם בסטלה וגם בהנגאובר
אתה ממש לא מבין בזה לא משנה כמה תשתה אלכוהול תהיה מסטול באותה מידה רק המים מאזנים תאלכוהול בדם וגורמים להרגשה יותר טובה בסטלה וגם מונעים הרעלה
הכוונה זה כמו כל דבר שעושה סטלה תעשן מלא ירוק ותשתה מים זה לא יוריד תסטלה אבל זה יאזן יגרום להרגיש יותר טוב
זה נותן יותר שליטה בסטלה וזה הרבה יותר כיף טוב ונעים אבל זה לא מוריד תסטלה בשום אופן זה כן מוריד תאחוז אלכוהול בדם ואז זה פחות מסוכן
באותו הנושא: