5 תשובות
שואל השאלה:
איפה רשמתי שאני 17
איפה רשמתי שאני 17
אל תחזור איתה לקשר. מנסיון, זה קשר רעיל רצח אל תעשה את זה לעצמך זה רק יפגע בך.
שואל השאלה:
אבל אני מתגעגע היינו נפגשים כל יום וזה קצת מוזר לי בלעדייה
אבל אני מתגעגע היינו נפגשים כל יום וזה קצת מוזר לי בלעדייה
אני יודעת, ניתקתי קשר עם החברה הכי טובה שלי. זה ככה בהתחלה, זה יעבור תוך כמה חודשים, תנסה להכיר אנשים חדשים זה עוזר, תתעסק בתחביבים שלך ובדברים שעושים לך טוב.
רוב הסיכויים שתפגע שוב אם תחזור איתה לקשר, אתה יכול לנסות לדבר איתה ככה בקטנה ולבדוק את הדברים ואז תראה משם מה קורה
באותו הנושא: