5 תשובות
שואל השאלה:
זה פדיחה לשמור לה על הכלבה או בכללי לקחת ממנה כסף? לא יודעת היה לי מביך כזה
זה פדיחה לשמור לה על הכלבה או בכללי לקחת ממנה כסף? לא יודעת היה לי מביך כזה
זה בסדר, מחיר סבבה ל4 ימים הכל טוב, קחי את זה בקלות היא הציעה לשלם הכל טוב
שווה תעשי את זה
בוא תגזים, אני עבדתי בגיל 14 וקיבלתי מינימום ויצא 800 שקל לחודש לא ל4 ימים
זה ממש כלום כסף אבל זה סבבה כי היא שכנה שלך אז תסכימי לדעתי
באותו הנושא: