6 תשובות
כי קשה להם לקבל משהו שונה
עם כמה שזה עצוב
עם כמה שזה עצוב
את מבלבלת בין נורמה ולגיטימציה. דברים יכולים להיות לא נורמליים ולגיטימים, זה לא סותר.
שואל השאלה:
אנונימית
למה את חושבת ככה?
אנונימית
למה את חושבת ככה?
כי זה לא
אנונימית
פשוט קשה להם לקבל אנשים שונים מהם שילכו ויחנקו
כי הם הומופובים וקשה להם לקבל אנשים שונים מהם
באותו הנושא: