6 תשובות
כי קשה להם לקבל משהו שונה
עם כמה שזה עצוב
את מבלבלת בין נורמה ולגיטימציה. דברים יכולים להיות לא נורמליים ולגיטימים, זה לא סותר.
שואל השאלה:
אנונימית
למה את חושבת ככה?
כי זה לא
אנונימית
פשוט קשה להם לקבל אנשים שונים מהם שילכו ויחנקו
כי הם הומופובים וקשה להם לקבל אנשים שונים מהם