8 תשובות
שואל השאלה:
זה כמו כוס סוג של בקבוק ארוך כזה עם קש אוף
אנונימית
לא נורא כפרה
פעם הבאה תקני שוב ותשמרי
את לא מטומטמת. אבל היה טעים?
לא נורא, כולה כוס מפלסטיק, בפעם הבאה שתבקרי שם שוב תוכלי לקנות.
חחח למה זרקת את זה?
שואל השאלה:
כי אני ילדה מפגרת
אנונימית
לא נורא תשתי שוקו בכוס רגילה :(
נו גם ככה זה היה לך שבוע בבית ואז היית זורקת את זה שוב