10 תשובות
אני גם ככה
חח אני מכירה מחא אנשים כאלה.. לא מוזר הכל סבבה
אנונימית
רובנו ככה
כנל שונאת קשר עין
כנל, יש אנשים שכן מאוד מביך ואני עדיין מסתכלת כי אני חייבת ויש כאלה שאני לא מסתכלת להם בעיניים
זה הגיוני יש לי חברים כאלו
לגיטימי לגמרי..
להרבה אנשים זה ככה.. וזה באמת מביךך
וגם בדר"כ להסתכל בעינים זה יוצר קרבה.. וכשלא באלך קרבה עם מישו אז ממש נמנעים מקשר עין..
גם אני ככה
אני פשוט כשרואה שהם מסתכלים לי לעיניים אני מסתכלת לאזור אחר.
אנונימית
לצד השני יכול להרגיש קצת לא בנוח מזה אבל חוץ מזה אפשר לנסות לשלוט על זה בהדרגה זה לא משהו קיצוני