התחברות הרשמה

זה נורמלי שאני שונאת לדבר בבוקר כשאני עייפה?

זה ממש מחרפן אותי אם מישהו מדבר איתי אני ממש אכעס עליו
אגב הכוונה בבוקר זה כשאני מתעוררת מוקדם לבצפר
13 ביוני 2021, 07:46
עייפותשינהבוקרלילהשעות שינה    
3 תשובות
כן יש אנשים כאלו
J
Just a normal girl :)
כן
פ
פיטר מת #2
חח כן, גן אני כזו.
R
ROCK STAR
באותו הנושא:
נורמלי שאני שונאת ילדים עד כדי כך שאם אני אי פעם אלד בטעות אני אמסור תילד?
זה נורמלי שאני שותה קולה ברבע לשלוש בבוקר?
זה נורמלי שאני שונא את עצמי ואת החיים שלי?
אני שונאת שנוגעים לי בדברים. זה נורמלי?
זה נורמלי שאני שונאת ימי הולדת?
זה נורמלי שאני שונא את יעל שלביה?
זה נורמלי שאני שונאת חברה טובה שלי?
זה נורמלי שאני שונא את הבני דודים שלי?
זה נורמלי שאני שונא את אחותי?
שוקלת לנשור שונאת לקום בבוקר ללמידה שונאת!!!
נורמלי שאני שונא את הגוף שלי? מה לעשות?!