7 תשובות
כן מבינה אותך
חושבים שלהגיד לי את רזה מידי זה לא פוגע
אני בשמחה הייתי משנה בשבילי, אבל זה קשה
אנונימית
כן אני לא מבינה את הקטע הזה כולם חושבים שרזים שלא אוהבים את הגוף שלהם זה צומי וכל זה וזה ממש לא נכון
זאת החברה והתרבות שלנו יש הרבה דברים כאלה ויש בודדים שמנסים לשנות את זה
ממתי זה בסדר לרדת על רזים?
לא יודע מי אמר לך את זה אבל זה ממש לא בסדר.

אני לא חושב שזה בסדר לצחוק על מישהו בגלל המשקל שלו.
לא על רזים ולא על מלאים.
thv
תכלס נכון