8 תשובות
תורמים 30 ס"מ, אז את צריכה לדעתי לפחות להיות 38 כדי שיישאר לך שיער (קצר יחסית)
30 סמ
למה לתרום?!
נכון שיש כאלה שאין להם. אבל כל עוד זה לא אני, לי לא אכפת
^זה די אנוכי מצידך... אני מבינה את את/ה לא רוצה להסתפר, אבל אם יש לך הרבה שיער שאתה לא רוצה, אין שום סיבה לא לתרום אותו.
כי יש אנשים טובים בעולם שרוצים לעזור לחולות סרטן שעוברות סבל נפשי מאובדן השיער שלהן.
ואם יש לך אפשרות לתרום אז למה לא, שיער גדל וזו גם אחלה הזדמנות לשקם אותו או להפוך אותו לבריא יותר
נראה לי שלושים
את צריכה שהשיער שלך יהיה 40 ס'מ לפחות ואז תורמים 30 ונשאר קצת שיער