6 תשובות
שואל השאלה:
רובן שראיתי רזות בלי בטן
זה יותר נוח שזה גבוהה וגם זה מסתיר את הבאן
Snt
יותר נוח ומסתיר את הבטן
יותר נוח
לא יודעת יותר נוח
להסתיר את הבטן