9 תשובות
בחיים לא אקח מהם את חופש ההבעה שלהם
ארים ידיים, אשפיל
חושב שלא אתערב להם בחיים בכל דבר
בחיים לא אזניח אותם לנפשם ואתן להם להרגיש שהם לבד
הייתי נותנת להם להיות מי שהם מבלי לשפוט אותם בכלל. לא אשתמש באלימות נגדם, גם פיזית וגם מילולית. לא אשווה אותם לאף אחד לעולם, בין אם זה לאחים שלהם או לילדים אחרים. לא אתן להם להרגיש לא בנוח איתי, אתן להם להרגיש שאני המקום הבטוח שלהם וזה בגדול:), הכי חשוב ההפך מההורים שלי.
לא אביא אותם לעולם הזה
לא אכריח אותם להסתפר
אנונימית
לא ארביץ אזניח ואצרח אליהם ולא השפיל אותם
אני לא אגיד להם לא ללכת לימי הולדת של בנים או חבר מגיל 16 וכל זה
באותו הנושא: