2 תשובות
לא.

יש מכללה נגיד בשם hackeru
מספיק שיש לך אופי/רצון וכמובן כסף, שנה שנה וחצי את מוציאה שם תעודה ומובטח לך מקום עבודה גם

וזה הייטק.

איכות תוכנה, בניית אתרים, עיצוב גרפי, וכו' וכו'