8 תשובות
שואל השאלה:
אוף כןן אני מעדיפה אבל השמלההה :(((((
אוף כןן אני מעדיפה אבל השמלההה :(((((
אנונימית
אחרי שתלבשי אותה תנסי למכור אותה
140 זה לא הרבה לשמלה אז לדעתי אם את מאוד אוהבת אותה תקני אותה, ואני בטוח שיהיו לך הרבה הזדמנויות ללבוש אותה
שואל השאלה:
בדיווקקקק^
בדיווקקקק^
אנונימית
השמלה
מלא דברים משיין אחותי זה גם מה שאת מעדיפה בטח
שייןן
מלא דברים
באותו הנושא: