7 תשובות
אויש הן ענקיות זה לא יפה זה נראה זרוק..
את יכולה להחזיר?
טיפ טיפה יותר מדי אבל עדיין זה ממש יפה לדעתי
ואת נראת גם ממש יפה!!
אנונימי
זה אוברזייס
n!
דווקא ממש אהבתי שזה אוברסייז זה נראה יותר טוב ככה
שואל השאלה:
רצי י שיהיו אוברסייז, אבל לא ככה.
השאלה שלי אם הן אמורות להיראות ככה?
^ אני לא חושבת אבל זה לא כזה נורא
לדעתי זה יותר מידיי גדול, זה כבר לא אוברסייז יפה