16 תשובות
להתחיל שיחה.. היי מה קורה וזה
היי מה נשמע תגיד לה ואחרי זה תתחיל לשאול על מקום מסויים שאתה רוצה ללכת כי לא מכיר תאיזור ואחרי זה תזרום משמה תשאל אותה מאיפה היא ותכנס לעניין
שואל השאלה:
ומה הלאה?
ומה הלאה?
אנונימי
תשאל אותה אם אתה יכול לשבת ליידה
שואל השאלה:
להגיד לה שהיא מוצאת חן בעיניי?
להגיד לה שהיא מוצאת חן בעיניי?
אנונימי
כן
שואל השאלה:
אני מפחד שאם אני אשאל את זה אני אצא קצת מטריד
אני מפחד שאם אני אשאל את זה אני אצא קצת מטריד
אנונימי
תחמיא לה על מה שהיא לובשת
מה מטריד ככה מתחילים אז לך תגיד לה שהיא מכוערת חחח בחיאת אחי מה אתה מסתלבט
אני אישית אחשוב שזה מטריד...
נראה לי שאוטובוס זה לא ככ המקום להתחיל בו עם בחורה אבל אם ממש באלך אז גש אליה
אם אתם יורדים באותה תחנה תחכה שתרדו ואז תיגש אליה ותתחיל לדבר איתה, אם לא תבקש לשבת לידה ואז תתחיל לדבר איתה בצורה טבעית ולא מטרידה וכשתהיה קצת שיחה תתחיל קצת להחמיא לה
שואל השאלה:
בסוף התחלתי איתה אבל יש לה חבר :(
לפחות צברתי ככה ביטחון לפעמים הבאות
בסוף התחלתי איתה אבל יש לה חבר :(
לפחות צברתי ככה ביטחון לפעמים הבאות
אנונימי
כל הכבוד זה מעולה גם לדעת לקבל לא
שואל השאלה:
תודהה :)
אני מקווה שהאומץ הזה לא היה חד פעמי
תודהה :)
אני מקווה שהאומץ הזה לא היה חד פעמי
אנונימי
באותו הנושא: