התחברות
הרשמה
מה כדאי לי להדריך בתנועת הנוער או כנפיים של קרמבו?
15 ביוני 2021, 14:42
כנפיים של קרמבו
תנועת נוער
מחויבות אישית
תשובה אחת
כנפיים של קרמבו.
o
ok what now
באותו הנושא:
בת 14, פגשתי בתנועת הנוער שלי מישהו בן 18 ואני לא מפסיקה לחשוב עליו..
אני השנה מתחילה להדריך בתנועת נוער ויש לי בעיה שאני לא זוכרת שמות לוקח
מקומות שאתם חושבים שיהיה כדאי להתנדב בהם ביום המעשים הטובים (מדובר על תנועת נוער)
לאיזה תנועת נוער כדאי לי ללכת?
אתם חושבים שאפשר גם להשקיע בלימודים בי'א, גם להדריך בתנועת נוער, גם ללכת לשיעור משחק פעם בשבוע וגם לעבוד?
יש פה מדריכים בתנועת נוער? אתם יכולים לתת לי את היתרונות ב להדריך ד' בנות
כל מי שמדריך באיזשהי תנועת נוער, למה אתם רוצים להדריך?
האם כדאי לי ללכת לתנועת נוער?
אני מתחילה להדריך קבוצה בתנועת נוער של כיתות א'-ב'.. למישהו משחקי היכרות טובים לתת לי?
מה עדיף להדריך בתנועת נוער או להיות בתכנית מגשימים? מכיתה י עד יב
מה עושים בתנועת הנוער "מכבי צעיר"?