6 תשובות
למה לא?
אתה יכול לצאת פרייר
אתה יכול לצאת פרייר
שואל השאלה:
התכוונתי שאני לא אשקר להם מבחינת כמה שעות עשיתי
אבל אם מישהו ישקר להם איך הם ידעו^
התכוונתי שאני לא אשקר להם מבחינת כמה שעות עשיתי
אבל אם מישהו ישקר להם איך הם ידעו^
אנונימי
אז אתה תוכל להראות להם את הדף שבו רשמת כמה עבדת..
שואל השאלה:
אני לא אעשה את זה
אבל אם מישהו משקר להם?
אני לא אעשה את זה
אבל אם מישהו משקר להם?
אנונימי
ממליצה לך לרשום את שעות העבודה שלך כדי שלא יהיה בלבול.
הם מאמינים לך
באותו הנושא: