6 תשובות
למה לא?
אתה יכול לצאת פרייר
שואל השאלה:
התכוונתי שאני לא אשקר להם מבחינת כמה שעות עשיתי
אבל אם מישהו ישקר להם איך הם ידעו^
אנונימי
אז אתה תוכל להראות להם את הדף שבו רשמת כמה עבדת..
שואל השאלה:
אני לא אעשה את זה
אבל אם מישהו משקר להם?
אנונימי
ממליצה לך לרשום את שעות העבודה שלך כדי שלא יהיה בלבול.
הם מאמינים לך