13 תשובות
סיימתם יסודי בגיל 15 יפה
אנונימי
חחח כמה כיתות נשארתם?
שואל השאלה:
כע נשארנו שנתיים
כע נשארנו שנתיים
שואל השאלה:
טוב זה לא מה ששאלתי אבל
טוב זה לא מה ששאלתי אבל
אני ממליצה לכם ללמוד עוד קצת בחופש (:
13 זה גם לא יסודי מה אתה מסתלבט עלינו
אנונימי
שואל השאלה:
נו נודר לכם
נו נודר לכם
שואל השאלה:
רק בודק שאנחנו באותו ראש יסודי זה כאילו סימתי ח
רק בודק שאנחנו באותו ראש יסודי זה כאילו סימתי ח
חחח אני מתה
שואל השאלה:
נו יצאתי טמבל?
נו יצאתי טמבל?
תמיד הייתה טמבל
אחי, יסודי זה כיתה א-ו, ז-ט חטיבה, י-יב תיכון.
אנונימי
שואל השאלה:
חחח עוד חור בהשכלה
חחח עוד חור בהשכלה
באותו הנושא: