13 תשובות
מששתף בצערך, גם אצלי זה ככה :,)
והתכוונת להמליץ זמרים?
ממליץ על כל הלהקות בביו שלי.
אם את רוצה אני יכול לכתוב לך בפרטי אלבומים ספציפיים
והתכוונת להמליץ זמרים?
ממליץ על כל הלהקות בביו שלי.
אם את רוצה אני יכול לכתוב לך בפרטי אלבומים ספציפיים
שואל השאלה:
לא אני לא צריכה זמרים יש לי מלאא
אני צריכה בשבילן
אבל תודה
לא אני לא צריכה זמרים יש לי מלאא
אני צריכה בשבילן
אבל תודה
הו אוקיי
כמו שa stone אמר תחדירי בהם מוזיקה איכותית
כמו שa stone אמר תחדירי בהם מוזיקה איכותית
שואל השאלה:
הם מעריצות את אלה לי
פאקינג אלה לי אין לי מה לעשות עם זה
הם מעריצות את אלה לי
פאקינג אלה לי אין לי מה לעשות עם זה
מה אלה לי-
אוקיי תמצאי חברות חדשות
אוקיי תמצאי חברות חדשות
שואל השאלה:
),:
),:
יש הרבה אנשים כאלה.. אין ממש מה לעשות עם זה
שואל השאלה:
שובר לב),:
שובר לב),:
כל מי שאני מכירה ככה
tom waits
גם חברות שלי ככה, אבל זה בסדר גמור, יש אנשים שמוסיקה זה לא דבר שכזה חשוב להם/ן והם/ן לא בוחרים/ות להתעמק בזה יותר מדי.
אין מה לנסות להכיר להן מוסיקה חדשה אם הן לא רוצות. זה הסגנון שלהן, זה הטעם שלהן, הן לא בוחרות להתעמק באיזה מוסיקה לשמוע ובוחרות לשמוע זמרת אחת ספציפית וזה בסדר גמור.
(ואין מה לשפוט מישהו/י בגלל הטעם במוסיקה שלו/ה)
אין מה לנסות להכיר להן מוסיקה חדשה אם הן לא רוצות. זה הסגנון שלהן, זה הטעם שלהן, הן לא בוחרות להתעמק באיזה מוסיקה לשמוע ובוחרות לשמוע זמרת אחת ספציפית וזה בסדר גמור.
(ואין מה לשפוט מישהו/י בגלל הטעם במוסיקה שלו/ה)
^^ מזדהה.. יש להם מזל
אני מאוד מסכימה עם imagine
יש אנשים שמוזיקה זה פשוט לא השיט שלהם.
כמו שמישהו אחר לא יהיה ספצ בסרטים למשל..
אני לא חושבת שיש כאן איזו בעיה רצינית שצריך "לתקן" אותן. ככה הן וזה מה שהן שומעות וזה בסדר גמור.
כשהייתי קטנה אהבתי את היי פייב ורוני סופרסטאר, קורה.. אם הן ירצו להפתח לסגנונות חדשים זה כבר יבוא להן לבד, ואם לא זה גם בסדר, אין טעם לדחוף להן או להטיף להן.
לא חסר בעולם אנשים שאוהבים מוזיקה (יש לי גם חברות כאלה שמקשיבות לנועה קירל ואלה לי, הכל טוב)
יש אנשים שמוזיקה זה פשוט לא השיט שלהם.
כמו שמישהו אחר לא יהיה ספצ בסרטים למשל..
אני לא חושבת שיש כאן איזו בעיה רצינית שצריך "לתקן" אותן. ככה הן וזה מה שהן שומעות וזה בסדר גמור.
כשהייתי קטנה אהבתי את היי פייב ורוני סופרסטאר, קורה.. אם הן ירצו להפתח לסגנונות חדשים זה כבר יבוא להן לבד, ואם לא זה גם בסדר, אין טעם לדחוף להן או להטיף להן.
לא חסר בעולם אנשים שאוהבים מוזיקה (יש לי גם חברות כאלה שמקשיבות לנועה קירל ואלה לי, הכל טוב)
באותו הנושא: