3 תשובות
גז זה לנסוע ברקס זה לעצור וגם בלם זה לעצור
שואל השאלה:
באיזה צד הברקס ובאיזה צד הבלם ?
כאילו מה ימין מה שמאל עם הרגליים
באיזה צד הברקס ובאיזה צד הבלם ?
כאילו מה ימין מה שמאל עם הרגליים
אנונימית
גז זה מה שמזיז את האוטו קדימה ונותן לו מהירות, בדכ הדוושה הימנית.
ברקס הוא בעצם מכשיר בתוך האוטו שגורם לעצירה מהירה ברגע של סכנה. המיקום משתנה מאוטו לאוטו.
בלמים זה המכשיר שאמור להאט את האוטו בזהירות עד שהוא מגיע לעצירה או כדי להוריד את הרכב למהירות יותר נמוכה, בדרך כלל הדוושה שמשמאל לגז.
אה וקחי סוד, ההילוך "r" אומר racemode את חייבת לנסות את זה זה גורם לך להיות מהירה.
ברקס הוא בעצם מכשיר בתוך האוטו שגורם לעצירה מהירה ברגע של סכנה. המיקום משתנה מאוטו לאוטו.
בלמים זה המכשיר שאמור להאט את האוטו בזהירות עד שהוא מגיע לעצירה או כדי להוריד את הרכב למהירות יותר נמוכה, בדרך כלל הדוושה שמשמאל לגז.
אה וקחי סוד, ההילוך "r" אומר racemode את חייבת לנסות את זה זה גורם לך להיות מהירה.