4 תשובות
יצאת מעולה פה
שואל השאלה:
כן הוא לא במצב רוח טוב בגלל זה רשמתי לו שהכל בסדר
עדיין גם לי זה קצת לא נעים לקבל את זה
אנונימית
צודקת
אבל הגבת ממש טוב, תהי לצידו ותבררי מה קרה..
כשבן אדם מרגיש ככה בדכ זה בא מכעס שלא אישי נגדך, אל תקחי את זה אישית
שואל השאלה:
אוהבת אתכן
הלוואי יהיה לו טוב מאחלת לו את זה
אנונימית