10 תשובות
סתם הם כותבים ככה, הם כאילו מיתכוונים שזה לכולם.... וזה הכי טובב לעור של מתבגרים. אבל זה לא אומר שאי אפשר להישתמש בזה גם אחרי 18 ומעלה...
שואל השאלה:
אחרי 18^
אנונימי
נראה לי ש"עור של מתבגרים" זה יענו עור בעייתי כזה מאוד שומני/מאוד יבש עם אקנה ופצעונים וזה
זה פשוט מנסה לומר שהסבון אמור להיות מאוד אפקטיבי ושכאילו אם הוא אמור לעזור לעור כזה בעייתי אז זה אומר שהוא מאוד טוב
^ לא ניראה לי כי אני כבר בן 17 ומתחילת גיל ההיתבגרות שלי לא היה אפילו לא פיצעון אחד או חצקון וכדו'
^ בסדר אז יש לך גנים טובים אין צורך להשוויץ חחח סתם
לרוב פשוט זה מה ש"עור של מתבגרים" אומר
חחח, סוריי לא באתי להשוויץ ; )
שואל השאלה:
אז למה כתוב ככה
אנונימי
חח אפשר אפשר גם עכשיו
גם לאחרי 18, כן