6 תשובות
כן קרה
צריך לחטא את המקום ולשים סינטומיצין
צריך לחטא את המקום ולשים סינטומיצין
שואל השאלה:
זו גולה פנימית כזה והיא דיי רחוקה מהעגיל אז איך אחטא
זו גולה פנימית כזה והיא דיי רחוקה מהעגיל אז איך אחטא
זה קרה לי בטבור.
תעשי חיטוי עם מי מלח וזה יעבור אחרי 3 ימים בערך.
תעשי חיטוי עם מי מלח וזה יעבור אחרי 3 ימים בערך.
במקרה שלי זה היה ממש באזור העגיל אז עשיתי חיטוי למקום ולעגיל ועל העגיל שמתי את המשחה אם או בלי המשחה את חייבת לחטא אין לי מושג איפה זה נמצא בדיוק
אבל אם זה כמו אינפקציה אז לחטא זה חובה
אבל אם זה כמו אינפקציה אז לחטא זה חובה
קרה לי מהאינדסטריאל
את יכולה לחטא עם מי מלח או סינטומיצין זה מסוג הדברים הממש מעצבנים שלא יעברו לך עד שלא תטפלי בזה
את יכולה לחטא עם מי מלח או סינטומיצין זה מסוג הדברים הממש מעצבנים שלא יעברו לך עד שלא תטפלי בזה
קלאסי
זה קורה המון, קרה לחברות שלי ולאחותי אין ספור פעמים.
לכי לפריסינר שעשה לך את העגיל, בעיקרון צריך לפוצץ את זה (קצת לא נעים, אבל חייב) ולשים משחה.
אם לא יפוצצו לך זה לא יעלם
זה קורה המון, קרה לחברות שלי ולאחותי אין ספור פעמים.
לכי לפריסינר שעשה לך את העגיל, בעיקרון צריך לפוצץ את זה (קצת לא נעים, אבל חייב) ולשים משחה.
אם לא יפוצצו לך זה לא יעלם
באותו הנושא: