5 תשובות
לקחת מסטיק/סוכריות מנטה בתיק
לקחת דיאודואנט
לאחר.
אם זה מישהו שאת לא מכירה אז מקום שיש בו יחסית הרבה אנשים
פשוט תהיי את, אל תנסי להיות מישהי אחרת כי המהות של דייט זה להכיר אחד את השניה כמה שיותר טוב ולהבין עד כמה אתם מתאימים..
J0y
טיפ מהדייט האחרון שהיה לי. הוא ניסה לגעת במקומות שהוא לא אמור לגעת ואני יודעת שיש בנות שמתביישות או שמפחדות להעיר לו אז אל תפחדי ותעמדי על שלך. אל תתני לו לעשות משהו שאת לא מרגישה בו בנוח :)
אני לא מבין למה אמרו לאחר, אל תאחרי זה סתם מעצבן
כלום לא מצופה/אמור לקרות.
אל תצפי שהדייט יראה כמו בסרטים, כי בחיים האמיתיים זה לא ככה ואם מנסים שיהיה ככה זה לא טבעי ומביך.