13 תשובות
זוגיות בכיתה ז לא שווה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
לא בקטע שלהיות זוג, בקטע שאני רוצה להגיד את מה שעל הלב שלי, לשחרר את עצמי
לא בקטע שלהיות זוג, בקטע שאני רוצה להגיד את מה שעל הלב שלי, לשחרר את עצמי
אנונימי
שואל השאלה:
אפילו בקטע של ידידות
אפילו בקטע של ידידות
אנונימי
תחכה אני גם בכיתה ז' לפי מה ששמעתי מאחרים לא כזה שווה זוגיות בגיל הזה..
אנונימית
אה אוי עכשיו ראיתי מה כתבת..
פשוט תנסה לדבר איתה
פשוט תנסה לדבר איתה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל קצת קשה לי, אני טיפה ביישן בקרבת בנות
אבל קצת קשה לי, אני טיפה ביישן בקרבת בנות
אנונימי
קח אותה לצד או תדבר איתה בהפסקה תאמר את מה שאתה מרגיש אם היא תגיד שאין לה רגשות אלייך אז שחרר העיקר שהיא לא משפילה אותך. אלא אם כן היא ילדה צאחלה במקרה הכי גרוע היא תספר לכולם ותשפיל אותך אז אל תאמר לה:)
שואל השאלה:
היא לא כזאת, היא יותר טיפוס שקט
היא לא כזאת, היא יותר טיפוס שקט
אנונימי
דבר איתה היא תהיה קצת מובכת אבל זה יסתדר:)
אם היא טיפוס יותר שקט אני בטוחה שהיא לא תפגע בך בכוונה אז אין לך מה להפסיד❤ לך על זה, פשוט תגיד לה, אולי אפילו יצא מזה יותר ממה שאתה חושב...
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריך טיפים באים לדבר איתה :)
אני צריך טיפים באים לדבר איתה :)
אנונימי
פשוט תגיד לה אתה הבן היא בטח כבר יודעת חהחהחה
תיקח אותה לצד ופשוט תגיד לה שאתה מחבב אותה כבר כמה זמן ותראה מה התגובה שלה ומשם תדע איך להמשיך
אנונימית
באותו הנושא: