6 תשובות
עשיתי חורים בגיל שנה לא שמתי עגילים במשך 8 שנים ושום דבר לא נסתם
שואל השאלה:
תודה שעניתם אני אסתדר את זה כשאני אחזור הביתה!
תודה שעניתם אני אסתדר את זה כשאני אחזור הביתה!
אנונימית
תלוי איפה באוזן, אבל בכל מקרה אף חור באוזן לא נסתם תוך יום..
אנונימית
זה תלוי
אם עשית בחודש הקרוב זה יסתם תוך יום אפילו
אני עם חור כבר כמה שנים ואפילו אחרי שנה לא הייתי עם עגיל יומיים ונסתם לי קצת
אם עשית בחודש הקרוב זה יסתם תוך יום אפילו
אני עם חור כבר כמה שנים ואפילו אחרי שנה לא הייתי עם עגיל יומיים ונסתם לי קצת
חור לא נסתם תוך חמש שניות..
אל תדאגי, זה לוקח מינימום חודשיים.
באותו הנושא: