7 תשובות
נע בטח הוא סתם יאיים כרגיל
נופ, אולי ישלח כמה בלונים
לא
רק בבלונים
רק בבלונים
שואל השאלה:
ומה עם הג'יהאד האסלאמי?
ומה עם הג'יהאד האסלאמי?
אנונימית
חיסלנו להם איזה בכיר שמעתי אבל לפי דעתי הם רק יאיימו או מקסימום בלונים הם לא רוצים הסלמה
אין לי מושג , אבל זה רק עניין של זמן עד שהם יגיבו
^^^אין לו הרבה מה לעשות כי הוא כפוף לחמאס וחמאס לא תאפשר שהוא יירה כדי לא להיכנס למערכה כוללת שתפגע גם בה
באותו הנושא: