9 תשובות
הופהה נשמע כאילו לנו פה זוגג
כאילו יש לנו*** אוף
שואל השאלה:
^^^מה פתאום ציניות, אני הכי אמיתית שיש, אני גם שוקלת לבוא אליו בשלוש בלילה ולהסתכל עליו ישן... הוא כל-כך שלו שהוא ישן, הוא באמת מהפנט.
אנונימית
אל תשכחי גם להדליק נרות על השולחן ולהכין משהו טעים שיהיה אווירה רומנטית כשאת בבית שלו
שואל השאלה:
תודהה והשתמשתי בעצה שלך❤❤❤
עכשיו אני אצלו, הוא פשןט חלומי
אנונימית
תתרחקי..
אחותי הוא מת עלייך
רגע זה בציניות נכון?
עדיף שבאמת תתרחקי..
באותו הנושא: