8 תשובות
תלוי לאן זה ילך
לא.
כן אבא שלי עובד בשבכ ואמרו לו שהולכת להיות מלחמה עם כווית
לא יהיה שום דבר. לדעתי האזעקה הזאת עכשיו הייתה בטעות או משהו לחמאס אין אומץ עכשיו להתחיל עוד סבב
אנונימית
כן? לא היום אבל
אנונימית
לא יהיה נו באמת.
לעולם לא נדע מה עובר להם בראש
לא