11 תשובות
זו שאלה ללא מהות
אם את עוד בשלב של הקבצות אז יש לך זמן את יכולה לשפר ולעלות לא'
תתחילי ללמוד ולהשקיע עד שתעלי להקבצה א.
שמחתי לעזור, אבא_שלך!
למה את מאוכזבת? זה בסדר גמור אבל אם את רוצה להשתפר אז את תמיד יכולה לנסות אני טובה באנגלית אני יכולה לעזור לך אם את מתקשה במילים (:
הייתי ב1 כל חיי
והיום אני 5 יחל הקבצות לא אומרות דבר
את תוכלי להגיע ל5 אם כמובן תשקיעי ותראי רצון
זה לא ככ משנה אם את משקיעה זה ישתלם לך ואולי תוכלי להיות בחמש יחל
את יכולה לעלות
אחותי גם הייתה ב' והיא סיימה בגרות של 5 יחידות אנגלית אז הכל טוב
אותי כמעט שיבצו ב-ג' + תגבור ובסוף הגעתי ל-א' די מהר איכשהו.. לא תמיד משבצים טוב אז אם את מאמינה שאת מתאימה ל-א' פשוט תגידי למישהו שאחראי ותתאמצי כמה שצריך.. אלא אם כן את מבואסת כי בא לך ג' אז כאילו ההפך :)
תמיד אפשר לעלות
רק צריך להשקיע
אל תדאגי את תעלי בשנה הבאה