5 תשובות
לא רבתי עם אחותי כבר מעל ל5 שנים
מזל שאח שלי הגיע לשלב של הפנימיה הפסקנו לריב מכות וזה היה לפני 6 שנים
אחים מעצבנים כרגיל
היום לא..בעבר כןן..
ניראלי שמעל 3 שנים לא רבתי עם אחי