5 תשובות
ניסיתי יחסית מזמן וזה היה לי יותר כואב משעווה רגילה
כן זה דביק בטירוף
ניסיתי, היה נורא זה נדבק לי לעור
יש לי את זה וזה ממש לא עובד אל תקני לא מומלץ
אני משתמשת בזה וזה לא כואב בשיט, ממליצה.
וכן זה דביק כמו שאמרו מעליי, אבל יש סוג של מגבון עם שמן כזה בפנים שאת מנגבת איתו את השעווה שיש לך על העור אחרי שאת מסיימת כדי שלא יהיה דביק.
וכן זה דביק כמו שאמרו מעליי, אבל יש סוג של מגבון עם שמן כזה בפנים שאת מנגבת איתו את השעווה שיש לך על העור אחרי שאת מסיימת כדי שלא יהיה דביק.
באותו הנושא: