3 תשובות
בר יותר טוב וערב זה גם סבבה לי אישית.
אבל גם בית קפה זה נחמד.
אם את רוצה בוקר ממש תלכי לבית קפה.
ואם את יכולה ערב אז תלכי לבר.
אבל גם בית קפה זה נחמד.
אם את רוצה בוקר ממש תלכי לבית קפה.
ואם את יכולה ערב אז תלכי לבר.
אנונימית
לדעתי בר אבל מה שבא לך
בר, זה יותר קל וכיף
באותו הנושא: