5 תשובות
למה את חושבת ככה
שואל השאלה:
כי זה מרגיש ככה אין לי איך להסביר וגם אנחנו חברים הכי טובים זה לא הגיוני שאחד יפתח רגשות?
כי זה מרגיש ככה אין לי איך להסביר וגם אנחנו חברים הכי טובים זה לא הגיוני שאחד יפתח רגשות?
אנונימית
את בקטע שלו?
שואל השאלה:
אני לא יכולה להגיד שאני בקטע שלו אבל לא אכפת לי לנסות
אני לא יכולה להגיד שאני בקטע שלו אבל לא אכפת לי לנסות
אנונימית
אז במקרה הזה אני חושב שאפשר לשאול אותו
באותו הנושא: