7 תשובות
למה.
שואל השאלה:
קראתי שאם עושים את זה אז מתרגלים לזה וזה הופך לחלק ממך ואז יהיה לך ביטחון עצמי.
קראתי שאם עושים את זה אז מתרגלים לזה וזה הופך לחלק ממך ואז יהיה לך ביטחון עצמי.
אנונימית
לא זה לא הולך ככה
האמת שזה כן... מחשבה מייצרת מציאות.
הדבר הראשון שאת יכולה להתחיל איתו זה עמידה. לא סתם אומרים שאם תעמדי בעמידת סופרמן לפני מבחן את תצליחי יותר...
לעמוד בראש זקוף, כתפיים אחורה, וללכת כאילו את מקדימה לפגישה חשובה, ברוגע אך יודעת שיש לך עסק רציני איפה שאת הולכת.
תתחילי בתנועות בגוף, זה נותן בוסט
הדבר הראשון שאת יכולה להתחיל איתו זה עמידה. לא סתם אומרים שאם תעמדי בעמידת סופרמן לפני מבחן את תצליחי יותר...
לעמוד בראש זקוף, כתפיים אחורה, וללכת כאילו את מקדימה לפגישה חשובה, ברוגע אך יודעת שיש לך עסק רציני איפה שאת הולכת.
תתחילי בתנועות בגוף, זה נותן בוסט
כדאי לך לקרוא את הספר "חוכמת האדישות". הספר מסביר באופן מצוין למה להגיד לעצמך שיש לך ביטחון עצמי זה הדבר הכי גרוע לעשות.
אכפת לך להסביר בכמה מילים?^
להגיד לעצמך שיש לעצמך ביטחון עצמי זה לא פתרון הבעיה, זה הימנעות ממנה. כלומר, לאדם בעל ביטחון עצמי אין שום צורך לעמוד מול המראה ולהגיד שיש לו ביטחון עצמי. להגיד לעצמך שיש לך ביטחון עצמי נותן סיפוק וריגוש מידי אך הוא אינו פותר את הבעיה עצמה(של החוסר ביטחון עצמי) בשביל לפתור את הבעיה צריך קודם כל להכיר בה ולאחר מכן להבין את הקושי שמגיע עם פתרון הבעיה ולהיות אדיש כלפיו. כלומר, צריך להתמודד עם הקושי. רק כאשר תמודד.י עם הקושי תפתרי את הבעיה. בכל אופן אני באמת ממליץ לקרוא את הספר, סיימתי אותו לא מזמן והוא ממש משנה חיים.
באותו הנושא: