13 תשובות
לדעתי בין 1.60 ל1.70+ זה תלוי
אם יש לך כנראה סיכוי עש 1.75 כזה ואפילו יותר יד מצבים כאלה
כמובן תלוי בן כמה אצה..
היי אתה בגובה שלי

אי אפשר לדעת בוודאות אבל כנראה שתגיע ל1.67 בערך. בן כמה אתה?
אנונימית
172 כזה
שואל השאלה:
13
אנונימי
אה יש לך עוד הרבה זמן, לדעתי תגיע ל1.70.

תשאל את ההורים שלך אם הם זוכרים מתי היה שיא הגדילה שלהם ובאיזה גיל הם הפסיקו לגבוה.
נגיד אני בכיתה ה' הפסקתי לגבוה ואני עד היום באותו גובה, בגיל 20. כמו אמא שלי בדיוק.
אנונימית
כביכול עושים ממוצע של ההורים פחות 6 (לגברים זה ועוד 6) בסוף יוצא לך 160 אבל את עברת את הגובה הזה. ( זה תלוי בעוד הרבה דברים) אבל סביר להניח שאת לא תעברי את ה170. אה וזה גם תלוי בת כמה את. (כל מה שאמרתי הוא לא מדויק)
שואל השאלה:
אני בן....
אנונימי
סליחה על הלשון נקבה , רק עכשיו ראיתי שאתה גבר❤
טוב אז תשכח מכל מה שאמרתי כי זה לא נכון בגלל שחישבתי את זה כאילו אתה בת
שואל השאלה:
לפי מה שבדקתי אני ככל הנראה אגיע ל1.72
אנונימי
זה גובה סבבה
שואל השאלה:
תודה
אנונימי