9 תשובות
שתי קפה
שואל השאלה:
שתיתי
שתיתי
אנונימית
לא. ? טוב
אם את מוצאת תני לי גם
בלתי אפשרי
אני בדיוק מנסה להבין איך כי אני גם צריכה לעשות את זה
להעסיק את עצמך, לצאת
^ נרדמים בחוץ וגם איך שיושבים איפשהו לא משנה איפה
לא יודעת לא אצלי, כל עוד תשארי עסוקה לא תרדמי
באותו הנושא: