12 תשובות
אני חושבת שאפשר פשוט לדבר איתם, לא?
אם הם מגעילים ולא עוזרים לך את את בהחלט יכולה לתבוע.
אם הם מגעילים ולא עוזרים לך את את בהחלט יכולה לתבוע.
שואל השאלה:
התקשרתי אליהם 10 פעמים הם לא ענו לי לטלפון, ואז הם פשוט חסמו אותי. אז התעצבנתי כבר כי הם עשו לי קטעים כאלו לאורך כל התהליך
התקשרתי אליהם 10 פעמים הם לא ענו לי לטלפון, ואז הם פשוט חסמו אותי. אז התעצבנתי כבר כי הם עשו לי קטעים כאלו לאורך כל התהליך
לא לתבוע אבל כן תרימי אליהם טלפון כועס מאד. תגידי להם ככה:
"תקשיבו לי בבקשה, אני שילמתי 400 שקל על שמלה *** דגם *** ומה שאני קיבלתי היה מקסימום מתאים לסמרטוט ריצפה. זה בכלל לא הדגם, השמלה קרועה ומחוברת עם סיכת ביטחון... סליחה אבל זה פשוט בושה מצדכם! אני מבקשת עוד היום משלוח של שמלה חדשה או החזר כספי"
אם את רואה שהם לא מתייחסים אליך אז תגידי להם
" תקשיבי טוב אותי זה לא מעניין, אם לא אקבל את מה ששילמתי עליו אני אפנה למי שצריך ואדאג שהחנות שלכם לא תראה שקל. בבקשה תהיו אנושיים וטפלו על זה אני ממש אבל ממש לא מעוניינת להגיע למצב לא נעים"
"תקשיבו לי בבקשה, אני שילמתי 400 שקל על שמלה *** דגם *** ומה שאני קיבלתי היה מקסימום מתאים לסמרטוט ריצפה. זה בכלל לא הדגם, השמלה קרועה ומחוברת עם סיכת ביטחון... סליחה אבל זה פשוט בושה מצדכם! אני מבקשת עוד היום משלוח של שמלה חדשה או החזר כספי"
אם את רואה שהם לא מתייחסים אליך אז תגידי להם
" תקשיבי טוב אותי זה לא מעניין, אם לא אקבל את מה ששילמתי עליו אני אפנה למי שצריך ואדאג שהחנות שלכם לא תראה שקל. בבקשה תהיו אנושיים וטפלו על זה אני ממש אבל ממש לא מעוניינת להגיע למצב לא נעים"
תתקשרי מטלפון אחר אל תוותרי! אני הייתי הולך אליהם בעצמי אפילו וצועק עליהם
שואל השאלה:
ניסיתי להתקשר אליהם ולהגיד להם את זה אבל הם פשוט חסמו אותי בטלפון. אז שלחתי להם הודעה כועסת מאוד דומה למה שכתבת עם תמונות של השמלה והם שלחו לי הודעה קולית שאני אבוא מחר והם יסדרו לי את זה. אני רוצה גם לבקש מהם פיצוי. ניסיתי להתקשר אליהם כל כך הרבה והם פשוט לא היו זמינים, עד שהייתי צריכה לנסוע 40 דק באוטובוס רק כדי לדבר איתם!! זה לא נורמלי
ניסיתי להתקשר אליהם ולהגיד להם את זה אבל הם פשוט חסמו אותי בטלפון. אז שלחתי להם הודעה כועסת מאוד דומה למה שכתבת עם תמונות של השמלה והם שלחו לי הודעה קולית שאני אבוא מחר והם יסדרו לי את זה. אני רוצה גם לבקש מהם פיצוי. ניסיתי להתקשר אליהם כל כך הרבה והם פשוט לא היו זמינים, עד שהייתי צריכה לנסוע 40 דק באוטובוס רק כדי לדבר איתם!! זה לא נורמלי
רגע והגעת לחנות? מה אמרו לך שם? לקחת לפחות משהו חדש?
שואל השאלה:
לא הזה היה פעם כשניסיתי לתפוס אותם לגביי השמלה רק לוודא שהם לקחו את הצבע הנכון!!
קיבלתי את השמלה רק עכשיו ומחר אני נוסעת לשם. אם זה ממש מעניין אני אעדכן מחר מה קרה חחח
לא הזה היה פעם כשניסיתי לתפוס אותם לגביי השמלה רק לוודא שהם לקחו את הצבע הנכון!!
קיבלתי את השמלה רק עכשיו ומחר אני נוסעת לשם. אם זה ממש מעניין אני אעדכן מחר מה קרה חחח
תעדכני שנדע לא ללכת לשם...
כאילו אני קונה שמלות נו באמת!!!
כאילו אני קונה שמלות נו באמת!!!
שואל השאלה:
חחח אני בוכה
זאת חנות באלנבי במרכז תל אביב
אם הם לא יסדרו לי אני אמסור את המקום כדי שלא יבואו אליהם באמת
חחח אני בוכה
זאת חנות באלנבי במרכז תל אביב
אם הם לא יסדרו לי אני אמסור את המקום כדי שלא יבואו אליהם באמת
לפניי התביעה תאיימי עלהם בתביעה ואם הם עדיין לא עוזרים לך או עושים בכללי משהו את כן יכולה לתבוע אבל עדיף שתתייעצי לפני זה עם עורך דין
דרך אגב תעדכני מה קורה ומה הם אמרו כי הם חסמו אותך בטלפון את לא יכולה לאיים עלהם בטלפון אבל זה ממש חצוף שהם עשו את זה במקום לשרת את הלקוחות שלהם או להקשיב להם שזה מה שהם אמורים לעשות בקיצור לפי מה שרשמת את הולכת אלהם מחר אז כן תאיימי עלהם בתביעה אם הם לא יסדרו את השמלה והכל
דרך אגב תעדכני מה קורה ומה הם אמרו כי הם חסמו אותך בטלפון את לא יכולה לאיים עלהם בטלפון אבל זה ממש חצוף שהם עשו את זה במקום לשרת את הלקוחות שלהם או להקשיב להם שזה מה שהם אמורים לעשות בקיצור לפי מה שרשמת את הולכת אלהם מחר אז כן תאיימי עלהם בתביעה אם הם לא יסדרו את השמלה והכל
שואל השאלה:
בכללי בסוף הם תפרו לי את השמלה עד שהייתי מרוצה. אמרתי להם על כל הבעיות והם ניסו להשתיק אותי באמצע המשפט. העיקר בסוף הם סידרו לי הכל יפה יפה.
אז הכל הסתדר על הצד הטוב
בכללי בסוף הם תפרו לי את השמלה עד שהייתי מרוצה. אמרתי להם על כל הבעיות והם ניסו להשתיק אותי באמצע המשפט. העיקר בסוף הם סידרו לי הכל יפה יפה.
אז הכל הסתדר על הצד הטוב
^אני כלכך שמחה בשבילך!
דרך אגב איך היה הנשף?
דרך אגב איך היה הנשף?
באותו הנושא: