4 תשובות
זה לא יהיה נואש מידי...
הכל בסדר תשאלי אותו אם הוא יכול ואם לא אז אל תנסי עוד פעם.
הכל בסדר תשאלי אותו אם הוא יכול ואם לא אז אל תנסי עוד פעם.
נואש
אל תשחקי משחקי אגו. תנסי לדבר איתו כמה שיותר, זה שווה את זה
שואל השאלה:
זה לא משחקי אגו, פשוט לא באלי להשפיל את עצמי
זה לא משחקי אגו, פשוט לא באלי להשפיל את עצמי
אנונימית
באותו הנושא: