5 תשובות
בעיקר על מחצית א
אבל יכול להיות שקצת על מחצית ב לראות אם יש הידרדרות או שיפור
שואל השאלה:
כי מחצית ט יש לי 77 מחצית ב 67 והשנתי זה 72 במתמטיקה יש מצב שישימו אותי 4 יחל?
אנונימית
יכול להיות
לפי מה שאני יודעת מעל 75 זה 4 יחל
ומעל 85 זה 5 יחל
אבל זה משתנה מבית ספר לבית ספר

יכול להיות שתאלצי לעשות מבחן מעבר בחופש...
אבל כבר היו אמורים להודיע לך כמה יחידות את עושה בתעודה
מחצית א בעיקר, כי את נרשמת לתיכון באמצע השנה
המגמה שלי הסתכלה רק על מחצית א בתעודות כי עברתי לשם מבית ספר אחר אבל אם זה שש שנתי נראה לי שהם גם בודקים את מחצית ב
אנונימית
מחצית א וב ביחד וגם על מחצית ב של כיתה ח