5 תשובות
בעיקר על מחצית א
אבל יכול להיות שקצת על מחצית ב לראות אם יש הידרדרות או שיפור
אבל יכול להיות שקצת על מחצית ב לראות אם יש הידרדרות או שיפור
שואל השאלה:
כי מחצית ט יש לי 77 מחצית ב 67 והשנתי זה 72 במתמטיקה יש מצב שישימו אותי 4 יחל?
כי מחצית ט יש לי 77 מחצית ב 67 והשנתי זה 72 במתמטיקה יש מצב שישימו אותי 4 יחל?
אנונימית
יכול להיות
לפי מה שאני יודעת מעל 75 זה 4 יחל
ומעל 85 זה 5 יחל
אבל זה משתנה מבית ספר לבית ספר
יכול להיות שתאלצי לעשות מבחן מעבר בחופש...
אבל כבר היו אמורים להודיע לך כמה יחידות את עושה בתעודה
לפי מה שאני יודעת מעל 75 זה 4 יחל
ומעל 85 זה 5 יחל
אבל זה משתנה מבית ספר לבית ספר
יכול להיות שתאלצי לעשות מבחן מעבר בחופש...
אבל כבר היו אמורים להודיע לך כמה יחידות את עושה בתעודה
מחצית א בעיקר, כי את נרשמת לתיכון באמצע השנה
המגמה שלי הסתכלה רק על מחצית א בתעודות כי עברתי לשם מבית ספר אחר אבל אם זה שש שנתי נראה לי שהם גם בודקים את מחצית ב
המגמה שלי הסתכלה רק על מחצית א בתעודות כי עברתי לשם מבית ספר אחר אבל אם זה שש שנתי נראה לי שהם גם בודקים את מחצית ב
אנונימית
מחצית א וב ביחד וגם על מחצית ב של כיתה ח
באותו הנושא: