8 תשובות
שזה הולך לגרום להסלמה שוב אז תתכוננו לקיץ עם אזעקות
שואל השאלה:
מעצבן אבל אם לא נרים את הראש הם ימשיכו לרמוס אותנו
מעצבן אבל אם לא נרים את הראש הם ימשיכו לרמוס אותנו
שואל השאלה:
זכותנו להיאבק ולהפגין על ארצנו שיגידו תודה שאנחנו לא ביקשנו לבטל את צעדות השיבה שלהם
זכותנו להיאבק ולהפגין על ארצנו שיגידו תודה שאנחנו לא ביקשנו לבטל את צעדות השיבה שלהם
לא הבנתי
אתה יכול הסביר
אתה יכול הסביר
אנונימית
יהודה ושומרון זה שטחים שלהם
שואל השאלה:
אני בת דבר ראשון דבר שני היום בשעה ארבע וחצי יתקיימו בארבע עשרה נקודות ציון צעדות מחאה נגד הבנייה הפלסטינית
אני בת דבר ראשון דבר שני היום בשעה ארבע וחצי יתקיימו בארבע עשרה נקודות ציון צעדות מחאה נגד הבנייה הפלסטינית
שואל השאלה:
איך כשיהודה ושומרון מפוצצות באתרים ארכיאולוגיים מתקופת בית שני? יש אפילו תיעודים של פלסטינים מגיעים לשם בשביל להסתיר ראיות בשביל למה להם להסתיר ראיות כשהן טוענים כול הזמן שזאת ה"מדינה שלהם"?
איך כשיהודה ושומרון מפוצצות באתרים ארכיאולוגיים מתקופת בית שני? יש אפילו תיעודים של פלסטינים מגיעים לשם בשביל להסתיר ראיות בשביל למה להם להסתיר ראיות כשהן טוענים כול הזמן שזאת ה"מדינה שלהם"?
שואל השאלה:
דרך אגב אם אני לא טועה מחר בכנסת או ביום רביעי השבוע תיהיה וועדה בנוגע למה שהם מכנים "כיבוש" ולראות אם מדינת ישראל "אפטרהייד" או לא למה את זה לא מבקשים לבטל? בושה בכלל שוועדת דיון שמתנגדת לקיום מדינת ישראל מתקיימת בכנסת ישראל רק בגלל שרע"ם היא חלק מהקואליציה היא מרשה לעצמה לדרוש לבטל את כול מה שלא בא לה בטוב הם דרשו לבטל את מצעד הדגלים שהיה שבוע שעבר דרישה לביטול מצעד הדגלים=אין חופש ביטוי למה להם מותר להניף דגלי "פלסטין?" בחופשיות כשלנו אסור להניף את דגל ישראל בעיר הבירה שלנו ?! דרישה לבטל את המחאות ביו"ש נגד הבנייה הפלסטינית=אין חופש הביטוי אין חופש ביטוי להתנגד לאלו שמנסים להתנגד לקיום שלנו
דרך אגב אם אני לא טועה מחר בכנסת או ביום רביעי השבוע תיהיה וועדה בנוגע למה שהם מכנים "כיבוש" ולראות אם מדינת ישראל "אפטרהייד" או לא למה את זה לא מבקשים לבטל? בושה בכלל שוועדת דיון שמתנגדת לקיום מדינת ישראל מתקיימת בכנסת ישראל רק בגלל שרע"ם היא חלק מהקואליציה היא מרשה לעצמה לדרוש לבטל את כול מה שלא בא לה בטוב הם דרשו לבטל את מצעד הדגלים שהיה שבוע שעבר דרישה לביטול מצעד הדגלים=אין חופש ביטוי למה להם מותר להניף דגלי "פלסטין?" בחופשיות כשלנו אסור להניף את דגל ישראל בעיר הבירה שלנו ?! דרישה לבטל את המחאות ביו"ש נגד הבנייה הפלסטינית=אין חופש הביטוי אין חופש ביטוי להתנגד לאלו שמנסים להתנגד לקיום שלנו
באותו הנושא: