3 תשובות
שעווה. בהצלחה
לעבור לשעווה, או לייזר
אנונימית
אם את רוצה להשאר בגילוח אז תגלחי פשוט ממלא כיוונים, לא רק עם הכיוון או נגד הכיוון אלא גם וגם... חוץ מזה יש טיפול נחמד שהוא כמו לייזר רק לא ממש, והוא עושה משהו לשורש של השערה ואפשר לגלח כמה שרוצים בזמן התקופה של הטיפול וזה לא כואב בכלל זה אפילו נעים