19 תשובות
תלוי כמה את מרוויחה לשעה וכמה תעבדי אבל לדעתי תצליחי באיזור האלף אלפיים
למה את צריכה מחשב כזה יקר? תקני hp מחשב לא פחות טוב מאפל
קצת פחות מחודשיים, כעיקרון תלוי גם כמה את מקבלת לשעה כי כל מקום זה שונה
שואל השאלה:
כי אני מעדיפה אפל יותר נוח לי וגם מתאים לי יותר למגמה שלי שנה הבאה
אני עובדת כמלצרית בחומוסייה ואני מרוויחה 30 שקל כזה בשעה לא כולל טיפים
כי אני מעדיפה אפל יותר נוח לי וגם מתאים לי יותר למגמה שלי שנה הבאה
אני עובדת כמלצרית בחומוסייה ואני מרוויחה 30 שקל כזה בשעה לא כולל טיפים
אנונימית
וכמה שעות את עובדת וכמה ימים בחודש?
תלוי בשכר ובכמות השעות שתעבדי, אני משערת שתצליחי להשיג את כל הכסף עד סוף אוגוסט
יואו אני גם רוצה לקנות את זה!!!!!
תחשבי לפי כמות השעות שאת עובדת ולפי כמה את מקבלת בשעה
תחשבי לפי כמות השעות שאת עובדת ולפי כמה את מקבלת בשעה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה לעבוד כול יום עוד לא אמרו לשבוע הבאה
אבל השבוע הזה אני עובדת יומיים כי אני רק חדשה מחר יש לי רק התלמדות אבל אם הזמן אני יעבוד כול הזמן כי אין לי מה לעשות
אני יכולה לעבוד כול יום עוד לא אמרו לשבוע הבאה
אבל השבוע הזה אני עובדת יומיים כי אני רק חדשה מחר יש לי רק התלמדות אבל אם הזמן אני יעבוד כול הזמן כי אין לי מה לעשות
אנונימית
מה למה זה כזה יקר? חשבתי זה באזור ה-2500
אני רציתי לקנות את זה שבוע הבא אמאלה
אני רציתי לקנות את זה שבוע הבא אמאלה
אנונימית
שואל השאלה:
באילת זה עולה 3,000 ומשהו
אולי אח שלי יקנה לי באילת באמצע ספטמבר ואז יהיה יותר כסף ויותר קל
אבל אם הוא לא יסע בסוף אז במרכז
באילת זה עולה 3,000 ומשהו
אולי אח שלי יקנה לי באילת באמצע ספטמבר ואז יהיה יותר כסף ויותר קל
אבל אם הוא לא יסע בסוף אז במרכז
אנונימית
מה המגמה שלך
וזה בזבוז כסף לרוב האנשים אז תשקלי אם את באמת צריכה את זה אולי תקני את הדגמים של 2019 או משהו כזה אומנם בלי הm1 אבל עדיין הם סבבה
וזה בזבוז כסף לרוב האנשים אז תשקלי אם את באמת צריכה את זה אולי תקני את הדגמים של 2019 או משהו כזה אומנם בלי הm1 אבל עדיין הם סבבה
שואל השאלה:
הרחבתי תקשורת ומדעי החברה
אז אני אצטרך מלא את המחשב כדי לעשות סיכומים וגם מוסיפים לי שנה הבאה ספרות ותנך
אני עולה ליא אז אני ממש אצטרך מחשב טוב והמחשב שיש לי עכשיו גרוע
במיוחד בתקשורת שאנחנו נעשה עריכות במחשב ובאפל כבר יש תוכנה מותקנת אז זה יותר קל
הרחבתי תקשורת ומדעי החברה
אז אני אצטרך מלא את המחשב כדי לעשות סיכומים וגם מוסיפים לי שנה הבאה ספרות ותנך
אני עולה ליא אז אני ממש אצטרך מחשב טוב והמחשב שיש לי עכשיו גרוע
במיוחד בתקשורת שאנחנו נעשה עריכות במחשב ובאפל כבר יש תוכנה מותקנת אז זה יותר קל
אנונימית
לא אל תקני את המקבוק בשביל זה באמת שאין לך מה תחפשי נייד של לנובו או אסוס במחיר נורמליים שיספיקו ואם אתם תעשו עריכות אני מניח שתעבדו עם adobe cloud שזה אומר פוטושופ לייטרום אפטר אפקטס ופרימיאר ואם לא יתנו לך במגמה עצמה תמיד אפשר לקנות וגם אפשר לקנות בנפרד כל אחד מהם ויש כמה חבילות
והסיכומים כנראה שאת תעבדי באופיס בעיקר
שואל השאלה:
אני ממש מעדיפה מקבוק אני חושבת שזה יהיה יותר נוח לי גם
אני ממש מעדיפה מקבוק אני חושבת שזה יהיה יותר נוח לי גם
אנונימית
כאילו שמעי אני לא מכריח אותך אם את קונה או לא על כמה ראם תכננת לקנות?
שואל השאלה:
אני לא ממש מבינה במחשבים
אני לא ממש מבינה במחשבים
אנונימית
בסכום כזה אפשר למצוא מחשב גיימינג
פראייר מי שקונה את זה
פראייר מי שקונה את זה
זה לא כזה הרבה
באותו הנושא: