8 תשובות
זה לא אומר שנפרדתם. זה אומר שהוא כועס. תגידי לו שאת ריצה לדבר איתו נורמלי.
שואל השאלה:
לא הבנו אחד תשני היה אי הבנה אז רבנו ומאז שאנחנו ביחד היה לנו כבר כמה ריבים
לא הבנו אחד תשני היה אי הבנה אז רבנו ומאז שאנחנו ביחד היה לנו כבר כמה ריבים
אנונימית
לא הוא סתם עצבני ,הוא ירגע ויהיה בסדר
שואל השאלה:
גם אני הייתי עצבנית כי עיצבן אותי
גם אני הייתי עצבנית כי עיצבן אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא כדאי לצאת עם מישהו שהתחיל איתי?
אז לא כדאי לצאת עם מישהו שהתחיל איתי?
אנונימית
שואל השאלה:
זה שאני לא יודעת מה אנחנו עם נפרדנו או לא זה מביא לי עצבים
זה שאני לא יודעת מה אנחנו עם נפרדנו או לא זה מביא לי עצבים
אנונימית
לא
את לא צריכה לקחת את זה בצורה קיצונית כל כך.
תני לו להירגע, תני חו קצת זמן עם עצמו.
אחרי זה תדברי איתו תראי מה העניינים- ותביני לבד אם נפרדתם או לא.
לא כל מריבה ישר אומר שנפרדתם...
תני לו להירגע, תני חו קצת זמן עם עצמו.
אחרי זה תדברי איתו תראי מה העניינים- ותביני לבד אם נפרדתם או לא.
לא כל מריבה ישר אומר שנפרדתם...